Poznaliśmy szczegóły modelu
Ofertę otwiera najsłabsza wersja, którą napędza 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka o stopniu sprężenia 10:5:1. Motor generuje 340 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego, co pozwala na rozpędzenie od 0 do 100 km/h w 5,3 s oraz osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 260 km/h. Ten sam silnik napędza mocniejszą odmianę o nazwie F-TYPE S Coupe, jednakże poprawie uległy parametry - moc to 380 KM, moment obrotowy - 460 Nm, przyspieszenie do 100 km/h - 4,9 s a prędkość maksymalna - 275 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi odpowiednio 8,8 i 9,1 l/100 km, zaś emisja dwutlenku węgla - 205 i 213 g/km.
Najmocniejszą wersją w gamie jest F-TYPE R Coupe. Napędza ją 5-litrowa jednostka o mocy 550 KM, momencie 680 Nm i stopniu sprężenia 9:5:1. Pojazd rozpędza się do "setki" w 4,2 s, prędkość maksymalną ograniczono do 300 km/h, średnie spalanie wynosi 11,1 l/100 km zaś emisja CO2 ukształtowała się na poziomie 259 g/km. Odmiana ta oferuje elektronicznie sterowany, aktywny dyferencjał II generacji, który współpracuje równolegle z systemem Torque Vectoring. Wszystkie wersje współpracują z 8-biegową skrzynią Quickshift, która może pracować w trybie manualnym dzięki łopatkom zamieszczonym przy kole kierownicy.
Auto wykonano w całości z aluminium. Jego wymiary to 4 470/ 1 923/ 1 309 mm, rozstaw osi mierzy 2 622 mm a pojemność bagażnika to 315 (do półki) lub 407 l (do tylnej kanapy bagażnika). Masa nowego Jaguara wynosi w zależnie od wersji od 1 577 do 1 665 kg.