Trwa ładowanie...
16-03-2011 13:00

Internetowy samochód roku 2010

Internetowy samochód roku 2010Źródło: zdjęcie producenta
d4jdngl
d4jdngl

W tegorocznej, siódmej edycji konkursu na najpopularniejsze auto internautów nie było niespodzianek. Jak przed rokiem triumf święciła Skoda Octavia. W debiutującej w plebiscycie kategorii samochodów używanych swoją pozycję potwierdził popularny VW Golf.

(fot. Jakub Wielicki)
Źródło: (fot. Jakub Wielicki)

W obecności najważniejszych osobistości polskiej branży motoryzacyjnej, w tym przede wszystkim przedstawicieli koncernów samochodowych, mediów oraz zaproszonych gości, w warszawskim lokalu Loft 44 odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu na Internetowy Samochód Roku 2010. Po raz pierwszy w historii konkursu, gala odbyła się pod szyldem serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro.

Tak jak rok wcześniej, najbardziej popularnym modelem auta okazała się Skoda Octavia, która w ostatecznym rankingu wyprzedziła Opla Astrę oraz Dacię Duster. Czeski kompakt zdobył łącznie 184 071 głosów i wyprzedził o ponad 15 tys. drugiego w klasyfikacji Opla Astrę - 167 348. Na najniższym stopniu podium w 2010 roku uplasowała się Dacia Duster - 132 102.

W drugiej nagradzanej podczas gali kategorii - na najbardziej popularny model używany, na podstawie statystyk serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl - zwyciężyły produkty niemieckiej motoryzacji. Triumfowały dwa Volkswageny - Golf przed Passatem, wyprzedzając Audi A4. Aż osiem modeli w czołowej dziesiątce jest produkcji naszych zachodnich sąsiadów.

lop/

d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj