JapoĆski wymiar premium
Infiniti szykuje mocnÄ ofensywÄ na europejskim rynku. Po debiucie Q50, nadszedĆ czas na lifting konkurenta BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Przy okazji modernizacji, zmieniono nazewnictwo i wprowadzono do oferty nowÄ jednostkÄ napÄdowÄ . Q70 moĆŒna zamĂłwiÄ z oszczÄdnym, 170-konnym dieslem znanym chociaĆŒby z GLA, czy Klasy C. Nadwozie odmĆodzono, a wnÄtrze pozostawiono niemal bez zmian, kuszÄ c klienta atrakcyjnÄ cenÄ .
ZewnÄtrze zmiany objÄĆy gĆĂłwnie pas przedni, gdzie pojawiĆ siÄ potÄĆŒny grill z wydatnym logo producenta, LED-owe ĆwiatĆa i maska z charakterystycznymi dla Infiniti dwoma przetĆoczeniami budujÄ cy klimat masywnoĆci. Q70 warto postawiÄ na 20-calowych obrÄczach ze stopĂłw lekkich (w standardzie 18 cali z oponami w rozmiarze 245/50) i wybraÄ jeden z oĆmiu dostÄpnych lakierĂłw nadwozia. ChcÄ c mocniej spersonalizowaÄ swĂłj egzemplarz, moĆŒna dokupiÄ dyskretnÄ lotkÄ przytwierdzonÄ do klapy bagaĆŒnika, Ćatwy w demontaĆŒu hak holowniczy i w niewielkim stopniu przyciemnione szyby boczne. Jak na model aspirujÄ cy do miana godnego konkurenta Audi A6, lista opcji przedstawia siÄ doĆÄ skromnie.