Włoskie magnesy
Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.
Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.