Dla rodziny lub klienta flotowego
Nie od dziś wiadomo, że polski rynek motoryzacyjny klientem flotowym stoi. Gdyby nie firmy, wolumen sprzedaży bardzo by się skurczył i spadlibyśmy o kilka miejsc w europejskim rankingu. Głównie z myślą o takich odbiorcach, Hyundai przygotował kolejną wersję najnowszego kompaktowego modelu oznaczonego symbolem i30.
W stosunku do poprzednika, jego kształty mocno ewoluowały i na pewno nie znikną w tłumie innych samochodów. Liczne przetłoczenia wespół z krągłościami i przemyślanymi detalami, czynią ów pojazd atrakcyjnym nie tylko dla potencjalnego użytkownika, ale i dla przypadkowych ulicznych gapiów. Chromowane akcenty i LED-owe oświetlenie to ukłon w stronę klientów ze Starego Kontynentu i akceptacja najnowszych motoryzacyjnych trendów.
I30 kombi wjedzie do salonów sprzedaży w lipcu. Dopracowana konstrukcja może być minimalnie droższa od hatchbacka, ale znacznie bardziej funkcjonalna.