Widoczna poprawa
Nowy mały samochód najszybciej rozwijającej się marki w 2010 i 2011 roku, właśnie rusza do ataku. Został przygotowany w Europie i dla Europejczyków - to Hyundai i20 po faceliftingu.
Jeżeli spojrzeć na wymiary, to spostrzeżemy, że pozostały w zasadzie bez zmian za wyjątkiem długości, którą powiększono aż o 55 mm, do wartości 3995 mm. To sporo, i oczywiście przekłada się na ilość miejsca wewnątrz, co w segmencie B bardzo łatwo odczuć.
A co napędza małego i20? Wiedzę mieliśmy już w trakcie trwania genewskich targów. Teraz można ją sprawdzić w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujący 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujący 100 KM (137 Nm).