Widoczna poprawa
Nowy maĆy samochĂłd najszybciej rozwijajÄ cej siÄ marki w 2010 i 2011 roku, wĆaĆnie rusza do ataku. ZostaĆ przygotowany w Europie i dla EuropejczykĂłw - to Hyundai i20 po faceliftingu.
JeĆŒeli spojrzeÄ na wymiary, to spostrzeĆŒemy, ĆŒe pozostaĆy w zasadzie bez zmian za wyjÄ tkiem dĆugoĆci, ktĂłrÄ powiÄkszono aĆŒ o 55 mm, do wartoĆci 3995 mm. To sporo, i oczywiĆcie przekĆada siÄ na iloĆÄ miejsca wewnÄ trz, co w segmencie B bardzo Ćatwo odczuÄ.
A co napÄdza maĆego i20? WiedzÄ mieliĆmy juĆŒ w trakcie trwania genewskich targĂłw. Teraz moĆŒna jÄ sprawdziÄ w praktyce. Do wyboru mamy: 1,4-litrowy silnik wysokoprÄĆŒny o mocy 90 KM (220 Nm maksymalnego momentu obrotowego), 1,2-litrowy silnik benzynowy Kappa generujÄ cy 85 KM (121 Nm) i 1,4-litrowy silnik benzynowy Gamma generujÄ cy 100 KM (137 Nm).