BMW i3
BMW i3, za którego zapłacimy 174 400 zł, to swego rodzaju motoryzacyjny eksperyment. Auto zostało zaprezentowane w 2013 roku i charakteryzuje się niewielką masą, głównie z uwagi na szerokie użycie aluminium i kompozytów z włókien węglowych.
Model występuje na rynku w dwóch wersjach napędu. Pierwsza to 100-procentowy "elektryk", druga, kosztująca 174 400 zł jest wyposażona w silnik benzynowy o pojemności 650 centymetrów sześciennych i mocy 38 KM, który po wyczerpaniu baterii ma awaryjnie zapewnić dotarcie do celu - pod warunkiem, że ten będzie nie dalej niż 100 km, gdyż zbiornik paliwa ma pojemność zaledwie 6 litrów.
BMW ma w swojej ofercie również inną ciekawą hybrydę, najszybszą na rynku polskim - i8. Dysponuje ona mocą 362 KM i momentem 320 Nm, a jej przyspieszenie od 0 do 100 km/h to 4,4 s. Niestety, w ślad za osiągami idzie cena - wynosi ona od 597 000 zł.