Honda Gyro Canopy:e - elektryczna wersja ulubionego skutera dostawców
Honda zaprezentowała nowe, elektryczne wcielenie trójkołowego skutera Gyro Canopy, który cieszy się sporym wzięciem na rynkach azjatyckich. Co wersja na prąd ma do zaoferowania klientom?
W grudniu 2019 roku na japoński rynek trafił pierwszy elektryczny skuter Hondy o miejskim charakterze. Benly:e, bo o nim mowa, stał się też nośnikiem nowej technologii Mobile Power Packs, zakładającej wykorzystanie wymiennych, przenośnych zestawów akumulatorów.
Po Benly:e zadebiutował Gyro:e cargo trike, a teraz dołączyła do nich trzecia propozycja. Niech was nie zwiedzie praktyczny dach. Nie jest to BMW C1, lecz Honda Gyro Canopy:e. Elektryczny odpowiednik ulubionego skutera japońskich dostawców.
Silnik elektryczny o mocy 4,3 KM zgodnie z japońskim prawem pozwala zarejestrować pojazd jako motorower, a przy tym powinien być wystarczająco dynamiczny w codziennym użytku. Maksymalny deklarowany zasięg to 77 km na jednym ładowaniu, co też brzmi całkiem nieźle.
Wszystko to przy cenie 715 tys. jenów, co w przeliczeniu na złotówki daje około 25 tys. zł. Niemało, ale biorąc pod uwagę praktyczność i możliwości konstrukcji, uczciwie.