Honda CR-V
JuĆŒ za miesiÄ
c w wiÄkszoĆci europejskichkrajĂłw pojawi siÄ najnowsza generacja CR-V. Auto wciÄ
ĆŒ bÄdzie produkowane w angielskim Swindon, a pod maskÄ
odnajdziemy podobne jednostki napÄdowe do tych dotychczasowych. BryĆa rĂłwnieĆŒ wydaje siÄ podobna, jednak to samochĂłd lepszy pod kaĆŒdym wzglÄdem. UnowoczeĆniony i naszpikowany takÄ
elektronikÄ
, ktĂłrej prĂłĆŒno by szukaÄ w poprzedniku. Jego cena pozostanie na zbliĆŒonym poziomie, a konkurencyjnoĆÄ wzglÄdem najgroĆșniejszych rywali znacznie wzroĆnie. Stylizacyjna ewolucja spodoba siÄ miĆoĆnikom japoĆskiej marki. KsztaĆty crossovera zauwaĆŒalnie zaokrÄ
glono. PojawiĆy siÄ LED-owe ĆwiatĆa do jazdy dziennej, kilka nowych lakierĂłw i wzorĂłw aluminiowych obrÄczy w rozmiarze 17-18 cali. PatrzÄ
c na HondÄ z boku, moĆŒemy odnieĆÄ wraĆŒenie, ĆŒe urosĆa. Nic bardziej mylnego. To tylko zĆudzenie optyczne. ZagĆÄbiajÄ
c siÄ w parametry techniczne szybko zorientujemy siÄ, ĆŒe pojazd jest niĆŒszy o 3 centymetry i o 0.5 krĂłtszy w stosunku do wciÄ
ĆŒ oferowanego modelu. MogĆoby to sugerowaÄ
ciaĆniejszy przedziaĆ pasaĆŒerski i co za tym idzie, skromniejszÄ
przestrzeĆ dla osĂłb zajmujÄ
cych miejsce z tyĆu.