Marcel Renault w rajdzie Paryż-Madryt - 1903
Rok 1903 był dla firmy szczególny z dwóch powodów. Jednym z nich były przekształcenia, jakie zaszły wskutek śmierci Marcela (zginął w rajdzie Paryż-Madryt), a drugim zmiana oznaczeń pojazdów. Od tego roku samochody noszą oznaczenia, jakim podlegały w klasyfikacji podatkowej (np. 7CV, 8CV, czy 20 CV). Jednocześnie gama samochodów zostaje uproszczona. Ponieważ nie ma zbyt dużego zainteresowania samochodami z małymi silnikami, Louis decyduje się na produkcję tylko jednego modelu z jednocylindrowym silnikiem poniżej 1000 ccm. Oprócz tego samochody oferowane są z silnikami dwu- (1885 ccm) i czterocylindrowymi (3050 ccm). Ciekawostką jest fakt, iż jednym z klientów Renault na początku wieku był baron Rothschild, który w roku 1905 zamówił model 20 CV. Pojazd ten miał silnik o pojemności 4500 ccm, drzwiczki do tylnych siedzeń (nadwozia typu phaeton na początku wieku nie miały drzwi), oraz zapasową oponę opartą na stopniu samochodu. Był to jeden z najbardziej luksusowych modeli tamtych czasów.