14. Opel Regent Luxus Limusine z 1928 r.
Po kilku latach prób i nauki, bazującej na cudzych projektach przyszedł czas na rozpoczęcie sprzedaży samochodu o nazwie Opel. Pierwszym, samodzielnie zaprojektowanym samochodem był model 10/12 (12 oznacza moc w KM, a 10 liczbę tzw. koni podatkowych) z dwucylindrowym silnikiem o pojemności 1900 ccm. Jednostka miała automatyczną pompę oleju i układ chłodzenia z pompą i wentylatorem, co nie było jeszcze powszechnym rozwiązaniem na rynku.
Ponieważ większość pojazdów powstawała na zamówienie, można było grymasić nad wyposażeniem. Wszystko jednak słono kosztowało. Za najbardziej ekskluzywne wyposażenie - Grand Luxe - klient musiał zapłacić 40% więcej (wersja standard 6000 marek, Luxe - 8500 marek). Od 1903 można było zakupić ten pojazd, wyposażony w nowy silnik własnej konstrukcji. Była to czterocylindrowa jednostka o mocy 24 KM, pozwalająca na jazdę z szybkością 70 km/h.