Stylowa moc
Jak przystało na Harleya, wygląd jest mocną stroną V-Roda. Niska i muskularna sylwetka jest idealną wizytówką możliwości tego modelu. Proporcje V-Roda nie tylko zapewniają dobrą pozycję za kierownicą, ale też odpowiednią prezencję. Styl uzupełniają dwa wyścigowe pasy biegnące wzdłuż całego motocykla. Testowany egzemplarz to wersja Night Rod Special z bardziej klasycznymi światłami i podwójnym wydechem umieszczonym po prawej stronie.
V-Rod z chłodzonym cieczą silnikiem Revolution jest najmocniejszym (126 KM) i najszybszym Harleyem. Co najważniejsze - jest też najbardziej sportowy. Chętnie wkręcający się na obroty silnik chodzi bardzo kulturalnie, wręcz delikatnie. Wskazówka obrotomierza dochodzi do 9000, ale również przy niższych wartościach nie brakuje momentu obrotowego.
Środek ciężkości V-Roda znajduje się nisk. Jadąc Harleyem po prostu nie spodziewamy się takiej pewności prowadzenia, jednak V-Rod momentalnie przekonuje nas o swoich możliwościach i zachęca do coraz szybszego pokonywania zakrętów.