Gareth Bale i Sergio Agüero nowymi ambasadorami Nissana
Gwiazdy UEFA Champions League: Gareth Bale z Realu Madryt i Sergio Agüero z Manchester City przyjęły na siebie rolę światowych promotorów marki Nissan. Japoński producent jest oficjalnym sponsorem tej piłkarskiej serii.
Jako nowi globalni ambasadorzy *Bale *i Agüero będą pomagać japońskiemu producentowi samochodów w przybliżaniu wydarzeń *UEFA *Champions League fanom piłkinożnej. Obaj sportowcy odegrają kluczową rolę w sezonie, poczynając od występu w głównych rolach w specjalnym filmie nakręconym przez Nissana.
- Bardzo się cieszymy, że Bale i Agüero dołączyli do rodziny Nissana jako nasi nowi ambasadorzy i "inżynierowie emocji". Chcemy, aby w ramach współpracy z UEFA Champions League ambasadorzy mogli zademonstrować, że podzielają nasze podejście do innowacji i emocji. Dlaczego oni? Bo podobnie jak Nissan kwestionują konwencje, są prawdziwymi innowatorami w grze i za każdym razem, kiedy pojawiają się na boisku, wzbudzają emocje wśród kibiców - mówił Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe.
Natomiast gwiazda *Realu *Madryt, Gareth Bale, tak skomentował nominację na nowego globalnego ambasadora Nissana:
- Jestem zachwycony perspektywą pracy z Nissanem w ramach partnerstwa między tą firmą a UEFA Champions League. Mając na koncie dwa wygrane turnieje jako zawodnik Realu Madryt, bardzo cenię rywalizację i wiem, jak wiele wysiłku wymaga zwycięstwo. UEFA Champions League to jeden z najciekawszych turniejów na świecie i nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z kibicami.
W ciągu całego sezonu sportowcy będą pojawiać się w materiałach publikowanych na stronach Nissana w mediach społecznościowych. "Inżynierowie emocji" Nissana wezmą również udział w kampaniach reklamujących markę. Na przykład Sergio Agüero będzie rywalizował z GT-R w nowej reklamie telewizyjnej japońskiego producenta.
moto.wp.pl/BC