WP

Gareth Bale i Sergio Agüero nowymi ambasadorami Nissana

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Gareth Bale i Sergio Agüero nowymi ambasadorami Nissana
(zdjęcie producenta)
WP

Gwiazdy UEFA Champions League: Gareth Bale z Realu Madryt i Sergio Agüero z Manchester City przyjęły na siebie rolę światowych promotorów marki Nissan. Japoński producent jest oficjalnym sponsorem tej piłkarskiej serii.

Jako nowi globalni ambasadorzy *Bale *i Agüero będą pomagać japońskiemu producentowi samochodów w przybliżaniu wydarzeń *UEFA *Champions League fanom piłkinożnej. Obaj sportowcy odegrają kluczową rolę w sezonie, poczynając od występu w głównych rolach w specjalnym filmie nakręconym przez Nissana.

WP

- Bardzo się cieszymy, że Bale i Agüero dołączyli do rodziny Nissana jako nasi nowi ambasadorzy i "inżynierowie emocji". Chcemy, aby w ramach współpracy z UEFA Champions League ambasadorzy mogli zademonstrować, że podzielają nasze podejście do innowacji i emocji. Dlaczego oni? Bo podobnie jak Nissan kwestionują konwencje, są prawdziwymi innowatorami w grze i za każdym razem, kiedy pojawiają się na boisku, wzbudzają emocje wśród kibiców - mówił Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe.

Natomiast gwiazda *Realu *Madryt, Gareth Bale, tak skomentował nominację na nowego globalnego ambasadora Nissana:

- Jestem zachwycony perspektywą pracy z Nissanem w ramach partnerstwa między tą firmą a UEFA Champions League. Mając na koncie dwa wygrane turnieje jako zawodnik Realu Madryt, bardzo cenię rywalizację i wiem, jak wiele wysiłku wymaga zwycięstwo. UEFA Champions League to jeden z najciekawszych turniejów na świecie i nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z kibicami.

W ciągu całego sezonu sportowcy będą pojawiać się w materiałach publikowanych na stronach Nissana w mediach społecznościowych. "Inżynierowie emocji" Nissana wezmą również udział w kampaniach reklamujących markę. Na przykład Sergio Agüero będzie rywalizował z GT-R w nowej reklamie telewizyjnej japońskiego producenta.

WP

Nissan GT-R Nismo

moto.wp.pl/BC

Rosnąca popularność BlaBlaCar jest faktem. Sprawdź, czemu się to opłaca!

WP
Polub WP Moto
WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP