Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

None

Obraz

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

/ 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

10 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

11 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

12 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

13 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

14 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

15 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

16 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

17 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

18 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

19 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

20 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

21 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

22 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

23 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

24 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

25 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

26 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

27 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

28 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

29 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

30 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

31 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

32 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

33 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

34 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

35 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

36 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

37 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

38 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

39 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

40 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

41 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

42 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

43 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

44 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

45 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

46 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

47 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

48 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

49 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

50 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

51 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

52 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

53 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

54 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

55 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

56 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

57 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

58 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

59 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

60 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

61 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

62 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

63 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

64 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

65 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

66 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

67 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

68 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

69 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

70 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

71 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

72 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

73 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

74 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

75 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

76 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

77 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

78 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

79 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

80 / 80Fotorelacja z targów Motocykl-Expo 2007

Obraz

(fot. fotomotor.pl)

W dniach 23-25 marca warszawskie hale Expo XXI gościły kilkaset jednośladów oraz quadów. Uwagę przykuwały wyścigowe zespoły Kawasaki, Ducati oraz WSM Reading Team. Suzuki zaprezentowało śgiczage GSX-R 1000 Alstare Corona oraz GSV-R, które brały udział w ubiegłorocznych Mistrzostwach Świata Superbike oraz Moto GP. Także Honda postanowiła na promocję poprzez sport motorowy i sprowadziła do Warszawy model RCV211V, na którym Nick Hayden zdobył mistrzostwo Moto GP. Nie zabrakło też modelu CBR 125 w wersji przygotowanej do udziale w pucharze CBR 125 Cup. Na wielu stanowiskach można było spotkać maszyny poddane gruntownemu tuningowi. Aż 14 wystawców prezentowało jedoślady rodem z Chin. Nie mniej liczni byli producenci oraz dystrybutorzy akcesoriów i odzieży. Jedną z atrakcji targów była możliwość spotkania się z mistrzami kierownicy – m.in. Bartkiem Ogłazą, przed którym podniebne akrobacje na motorze nie mają najmniejszych tajemnic.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy