Praktyczny i wiÄkszy niĆŒ SUV
Z dostawczaka zrobili osobĂłwkÄ. Czy takie samochody majÄ sens? Jasne, ĆŒe tak! JeĆli masz duĆŒÄ rodzinÄ lub wielu przyjaciĂłĆ, prowadzisz aktywny tryb ĆŒycia, potrzebujesz przewieĆșÄ wiele osĂłb lub wiele sprzÄtu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formÄ? W kaĆŒdym z tych przypadkĂłw to samochĂłd dla ciebie. Przestronniejszy niĆŒ SUV.
Wersja Grand Tourneo Connect moĆŒe siÄ pochwaliÄ przesuwanymi i chowanymi w podĆogÄ fotelami ostatniego rzÄdu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umoĆŒliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotĂłw.
* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEĆ ZA CZY PRZECIW? * Pod maskÄ diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. RozpÄdza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. PrÄdkoĆÄ maksymalna to 165 km/h.
Za rozsÄ dnÄ cenÄ dostaniemy hiperprzestronne wnÄtrze i nowoczesne rozwiÄ zania. W wersji podstawowej ten samochĂłd kosztuje 98 277 zĆ. Wersja testowana to juĆŒ 105 621 zĆ, bo ma trzeci rzÄ d siedzeĆ i moĆŒe niÄ podrĂłĆŒowaÄ wygodnie 7 osĂłb. W wyposaĆŒeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem gĆosowym.