Małym w teren
W trybie Auto, moment obrotowy jest rozkładany optymalnie pomiędzy oboma osiami pojazdu, zależnie od stopnia przyczepności podłoża oraz bez konieczności włączania przez kierowcę napędu. Na normalnym podłożu, na przykład w mieście albo na autostradzie, Panda Cross porusza się z napędem na przód, 98 proc. momentu kierowane jest na koła przednie. Natomiast kiedy podłoże jest śliskie albo jazda odbywa się po nierównościach, system kieruje automatycznie moment obrotowy tam, gdzie jest potrzebny, dzięki pracy sprzęgła, które stale dozuje napęd na oś tylną. W razie potrzeby sprzęgło sterowane elektro-hydraulicznie, przenosi do 900 Nm momentu obrotowego na tył, co odpowiada całemu momentowi obrotowemu dostarczanemu przez silnik, w zaledwie jedną dziesiątą sekundy: oznacza to, że zdolność samochodu do przystosowania się do warunków niskiej przyczepności jest niemal natychmiastowa.