Honda HR-V
SUV-y i crossovery w teorii miały spełniać funkcję kilku zupełnie różnych samochodów, dodatkowo gwarantując użytkownikowi nieprzeciętną mobilność poza utwardzoną drogą. Całkiem ciekawą propozycją wydaje się wobec tego kolejny model Hondy. Pokazany światu w 1998 roku HR-V pozostawał w cennikach aż przez siedem kolejnych lat. Design zaczerpnięty został z kompaktowego Civica, co miało przyciągnąć wielu klientów. Wnętrze pierwszego crossovera Hondy przedstawia typowy azjatycki klimat, kiepskie tworzywa sztuczne razem z niewielką przestrzenią przewidzianą dla pasażerów składają się na niezbyt obszerną całość. Na przednich siedzeniach rozsiądziemy się wygodnie, czego nie zrobimy już z tyłu. W kwestii jednostek napędowych Honda nie daje zbyt wielkiego wyboru. Klienci mieli do dyspozycji benzynową jednostkę 1,6 w dwóch wariantach 105 i 124 KM. Słabsza oferowana była także z napędem wyłącznie na przednią oś. W pozostałych przypadkach, napęd standardowo trafia na cztery koła, za pośrednictwem prostej konstrukcji.