CFMoto CL-X także z silnikiem 250. Na razie tylko w jednym kraju
CFMoto 700 CL-X to niedawna premiera, która spotkała się z ciepłym przyjęciem. Teraz producent postanowił poszerzyć gamę o odpowiednik ze słabszym silnikiem. Niestety póki co wyłącznie na chińskim rynku.
Słabsze wersje popularnych, sportowych motocykli cieszą się sporym wzięciem w Państwie Środka. Nic więc dziwnego, że CFMoto postanowiło spróbować sił z modelem 250 CL-X, który wizualnie do złudzenia przypomina większą siedemsetkę, lecz skrywa znacznie słabszy napęd.
Zamiast dwucylindrówki o pojemności 693 cm3, 250 CL-X dostał 1-cylindrowy silnik znany już z modelu 250 NK oferowanego na innych rynkach. 27,5 KM to niezła wartość jak na taką pojemność, choć z pewnością niska, jeśli weźmiemy pod uwagę wygląd tej maszyny oraz segment, do którego należy.
250 CL-X wyróżnia się bowiem identycznymi detalami co mocniejszy odpowiednik. Typowo sportowe linie uzupełniono oświetleniem LED, pokaźną obudową wydechu i odważną, żółto-zieloną kolorystyką. Co jednak zrozumiałe, wielkością i kształtem ramy bliżej mu do wspomnianego 250 NK niż 700 CL-X.
Na razie nie wiadomo czy maszyna trafi również poza rodzimą Azję. Gdyby tak się stało, byłaby z pewnością ciekawą propozycją w segmencie słabszych jednośladów o sportowym zacięciu.