Dotrzeć wszędzie
Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.
Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.