BMW E46 320i Cabrio
W Polsce, pomimo niesprzyjajÄ cych warunkĂłw atmosferycznych przez wiÄkszÄ czÄĆÄ roku, pojawiajÄ siÄ wĆrĂłd nas amatorzy wiatru we wĆosach â dla nich doskonaĆÄ propozycjÄ bÄdzie BMW E46 Cabrio. Czwarta generacja popularnej trĂłjki wystÄpuje w niemal niezliczonej liczbie egzemplarzy. WĆrĂłd nich niewielki odsetek stanowiÄ wersje pozbawione sztywnego dachu (choÄ hard top moĆŒna dokupiÄ za okoĆo 3500-5000 zĆotych). Wzorem dwĂłch poprzednich wcieleĆ (E30 i E36) trĂłjka cabrio prezentuje tÄ samÄ filozofiÄ â materiaĆowy dach, moĆŒliwoĆÄ zabrania na pokĆad czterech osĂłb i maksimum frajdy z jazdy.
Pokazane w 2000 roku cabrio â dwa lata po sedanie â stylistykÄ i proporcje nadwozia garĆciami czerpie z dwudrzwiowego wariantu coupe. Wystarczy zaopatrzyÄ siÄ w sztywny dach by laikowi sprawiÄ sporÄ trudnoĆÄ w odrĂłĆŒnieniu wersji coupe od cabrio. Podobnie jak pozostaĆe odmiany, kabriolet otrzymaĆ nierzucajÄ cÄ siÄ w oczy prezencjÄ, jedynie opcjonalny M-Pakiet zmienia ten obraz za sprawÄ nakĆadek na zderzaki, progi i kilka dodatkĂłw wewnÄ trz auta.
Interior niczym nie odrĂłĆŒnia siÄ od coupe, wciÄ ĆŒ najwaĆŒniejszy jest kierowca i siedzÄ c(y/a) obok pasaĆŒer(ka) , dla ktĂłrych miejsca nigdy nie zabraknie. ZgoĆa inaczej sytuacja rysuje siÄ na tylnej kanapie. Niewysokie osoby nie powinny narzekaÄ, jednak wiÄkszoĆÄ uĆŒytkownikĂłw zamiast martwiÄ siÄ o dodatkowÄ dwĂłjkÄ podrĂłĆŒnych instaluje tuĆŒ za swymi plecami windshot (siatka redukujÄ ca zawirowania powietrza w kabinie), zwiÄkszajÄ c tym samym komfort jazdy. JakoĆÄ materiaĆĂłw wykoĆczeniowych jak przystaĆo na bawarskiego producenta stoi na wysokim poziomie, zastrzeĆŒenia moĆŒna mieÄ tylko do tekstylnej tapicerki spotykanej w uboĆŒszych wersjach.