BMW E30 325i cabrio

None

Obraz

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

/ 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

10 / 10Kabriolet na lato

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy