Kabriolet na lato
DANE & FAKTY: BMW E30 325i cabrio SILNIK: swap na H 26 s Hartge, 2,5 R6, 190 KM i 240 Nm; puszka Wartsteiner w roli zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
NADWOZIE: fioletowy lakier z dodatkiem perły, pakiet M-Technik 2, lusterka SportSpiegel, nadkola poszerzone o 30 mm, tylne lampy Startec, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby, przednie lampy Black Hella wraz z ringami z E39, ksenonowe światła o temperaturze 6000 kelwinów, brak emblematów, brewki Kamei, kierunkowskazy MHW.
ZAWIESZENIE: Kit Formelk, obniżenie w stosunku 80/60, rozpórki usztywniające Hartge.
WNĘTRZE: kierownica Raid o średnicy 28 cm, zegary Alpina wyskalowane do 260 km/h, drzwi pozbawione zamków, podświetlana gałka zmiany biegów z M3.
KOŁA: aluminiowe felgi Schmidt Modern Line, 3-częściowe, 16 cali, 10 cali szerokości z tyłu i 9 z przodu, dystanse 20 i 35 mm, opony w rozmiarze 225/40 z tyłu i 215/40 z przodu.
WŁAŚCICIEL: Jacek.