Lifting z trzema cylindrami w tle
BMW nie wprowadziĆo radykalnych zmian w swoim najmniejszym modelu, ale przy okazji liftingu wyraĆșnie odmĆodziĆo sylwetkÄ i mocno namieszaĆo w palecie jednostek napÄdowych. Wzorem nowej generacji Mini, pod maskÄ serii 1 pojawiĆy siÄ trzycylindrowe silniki zasilane benzynÄ , jak i olejem napÄdowym. W teorii zapewniajÄ przyzwoite osiÄ gi i niskie zapotrzebowanie na paliwo, zwĆaszcza w wersji EfficientDynamics.
Modernizacja nie wpĆynÄĆa na gabaryty. Druga generacja jedynki wciÄ ĆŒ ma 433 centymetry dĆugoĆci, 177 szerokoĆci i 142 wysokoĆci. Zwarte, dwubryĆowe nadwozie otrzymaĆo jednak szereg dodatkĂłw, niedostÄpnych wczeĆniej. Najbardziej efektownie przedstawiajÄ siÄ opcjonalne, w peĆni LED-owe ĆwiatĆa z charakterystycznymi ringami do jazdy dziennej. Front auta zyskaĆ na agresywnoĆci, a z tyĆu wkomponowano delikatnie zmodyfikowane czerwone klosze. OdmianÄ EfficientDynamics cechujÄ teĆŒ peĆne, aluminiowe obrÄcze poprawiajÄ ce aerodynamikÄ i opony o zmniejszonym oporze toczenia. CaĆoĆÄ w poĆÄ czeniu z biaĆym lakierem przedstawia siÄ stosunkowo atrakcyjnie.