Kia Niro
Niro jest pierwszym w historii koreańskiego producenta hybrydowym crossoverem. Opracowanie stylistyki powierzono ośrodkom projektowym w Kalifornii, Korei i Europie. Opiera się ona na aerodynamicznej sylwetce, delikatnych przetłoczeniach i zdecydowanych liniach. Nie zabrakło też charakterystycznych dla Kii elementów - szerokiego słupka C i osłony chłodnicy w kształcie tygrysiego nosa. Niro ma 4335 mm długości, 1800 mm szerokości, 1535 mm wysokości, a rozstaw osi to 2700 mm.
We wnętrzu znalazła się szeroka deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników i ekran dotykowy systemu multimedialnego umiejscowiono na jednej wysokości. Na konsoli środkowej zgrupowano przyciski sterowania klimatyzacją oraz elementy obsługi systemów asystujących. Wyposażenie obejmuje sześć głośników zestawu audio (8-głośnikowy za dopłatą), bezpłatne przez 7 lat informacje drogowe TomTom oraz dodatkową ładowarkę bezprzewodową.
Za napęd odpowiada zestaw składający się z 1,6-litrowej jednostki benzynowej (105 KM, 147 Nm), 44-konnego motoru elektrycznego oraz akumulatora litowo-jonowego o pojemności 1,56 kWh. Moment obrotowy jest przenoszony na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni z dwoma sprzęgłami.