Toyota Corolla AE-86
Mała i dość niepozorna Toyota Corolla AE-86 jest może i stosunkowo tania, ale doświadczeni drifterzy zdecydowanie odradzają ją jako bazę na pierwszą driftingową broń. Fakt, posiada prostą konstrukcję, napędzane koła tylne oraz można ją przerabiać na milion sposobów, ale w kwestii części sprawa nie wygląda już tak prosto.
W dodatku po driftingowym boomie jaki zapanował przez ostatnie lata w Polsce i Europie, jej ceny zdecydowanie podskoczyły, a egzemplarzy na rynku wtórnym jest bardzo niewiele, co jeszcze podbija cenę.
Dostępne są dwie wersje z różnymi pasami przednimi - Turneo (otwierane, chowane reflektory) oraz Levin (reflektory tradycyjne). Jeżeli już jakimś cudem zdołamy znaleźć AE-86, pod maską zapewne znajdziemy silnik 4AGEU o pojemności 1,6 litra oraz mocy 130 KM, stosowany także w pierwszej generacji MR2. Zaletą jest bardzo niska masa własna, wynosząca seryjnie około 950 kilogramów oraz świetny rozkład mas (przód/tył). Propozycja dla ambitnych i nieco upartych. Opcjonalnie odpowiednie są również modele Supra oraz starsze generacje modelu Celica.