Peugeot 607
Następnym samochodem znad Sekwany wpisującym się w stereotypową wizję pełną elektronicznych awarii, jest dawna flagowa limuzyna z oferty Peugeota - model 607. Francuscy inżynierowie zadbali o to, by ich topowy model, jak przystało na oponenta klasy E czy serii 5, mógł pochwalić się odpowiednia dozą wyposażenia z zakresu komfortu. W tej kwestii plan się powiódł, bowiem trudno znaleźć 607 bez skórzanej tapicerki czy dwustrefowej klimatyzacji i innych pożądanych dodatków. Niestety, w jego przypadku bardzo często spełnia się czarny scenariusz, zwiastujący mnogość awarii i pasmo wydatków.
O ile do mechaniki nie możemy się doczepić, o tyle do armii awaryjnych czujników potrafiących niekiedy unieruchomić auto, już tak. Ponadto, nie możemy zapomnieć o usterkach elektrycznie sterowanych szyb, a nawet foteli. Zdarzają się również kłopoty z tempomatem, zacinającym się, tudzież niespodziewanie przyspieszającym auto. Co więcej, fachowej ręki potrzebować mogą także samopoziomujące się ksenonowe reflektory, wymagające dawniej słonej dopłaty. O wizytach naprawczych w ASO lepiej zapomnieć, nie oznacza to jednak, że niezależny elektronik tanio pokona wszelkie choroby 607. Wydanie 1500 złotych na bieżące naprawy z zakresu elektroniki są na porządku dziennym.
Piotr Mokwiński
sj, moto.wp.pl
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!