Jaguar S-Type
Niegdyś kolejna brytyjska marka z arystokratycznym rodowodem kojarzyła się wyłącznie z samochodami niemal z najwyżej półki. Jaguar bo o nim mowa, w 1998 roku "zniżył" się do poziomu Mercedesa, Audi i BMW i wypuścił na drogi model S-Type, którego oponentami została klasa E, A6 i seria 5. Wydawać by się mogło, że usytuowanie majestatycznego Jaguara na masce pozytywnie odbije się na jakości wykonania elektronicznych dodatków. Niestety, stało się zgoła odwrotnie.
Właściciele co rusz narzekają na powtarzające się usterki irytujących drobiazgów. Niedziałające elektryczne sterowanie fotelami, niereagujące na polecenia mechanizmy opuszczania i podnoszenia szyb, czy w końcu agonia dotykowej nawigacji. Do tego warto dodać strajkujące czujniki cofania oraz czujniki systemów bezpieczeństwa z ABS-em na pierwszym miejscu. Koszt usunięcia wspomnianych problemów w autoryzowanej stacji pochłonie majątek, zaś w niezależnym warsztacie nawet "skromne" 3-4 tysiące złotych.
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!