Skoda Fabia
Po ogromnym sukcesie rynkowym Octavii, Czesi postanowili spróbować swoich sił segment niżej wprowadzając do oferty własną interpretację VW Polo - Fabię. Oferowana w trzech wersjach nadwoziowych (pięciodrzwiowy hatchback, kombi i niezbyt urodziwy sedan) niemal od samego debiutu zajmowała czołowe lokaty w statystykach sprzedaży. Wnętrze zaprojektowano z myślą o redukcji kosztów produkcji i przyjaznym użytkowaniu, stawiając na niewyszukane plastiki wyraźnie odstające jakością od niemieckiego pierwowzoru. Przestrzeń na kanapie spełni oczekiwania wyłącznie drobnych kobiet, tudzież dzieci podróżujących w fotelikach. Niski jest również poziom wyposażenia dodatkowego, przeważnie obejmującego radio i elektrycznie sterowane przednie szyby.
Spośród diesli najmniejsze koszty eksploatacyjne zapewni wolnossący 1,9 SDI o mocy 68 KM. Porównywalne osiągi zagwarantuje najsłabszy godny uwagi silnik benzynowy 1,2 (54-64 KM) nadający się wyłącznie do miasta. Jeśli planujemy dalsze wyprawy z obciążeniem, warto zainteresować się jednostką 1,4 legitymującą się w zależności od wersji mocą 60, 68, 75 lub 101 KM. Koszt wymiany kompletnego rozrządu oscyluje wokół 300 złotych, a cena kompletnego sprzęgła wynosi ok. 400 zł.
Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!