Renault Megane II
Zdecydowana większość kierowców szukających taniego w utrzymaniu samochodu w cenie do około 10 tysięcy złotych nigdy nie weźmie pod uwagę produktu od Renault - marki słynącej wedle stereotypu z awaryjności i drogich napraw. Przewidziany budżet bez problemu wystarczy na kupno kompaktowego Megane drugiej generacji z początkowych lat produkcji. Propozycja dostępna jako sedan, kombi, coupe-cabrio, trzy i pięciodrzwiowy hatchback, cierpi co prawda na kilka elektrycznych bolączek, jednak niedrogich w naprawie. Oferowaną przestrzenią i funkcjonalnością zachwyca zwłaszcza iście rodzinne kombi oraz sedan z ogromnymi bagażnikami. Jakość wykonania także nie budzi najmniejszych zastrzeżeń, wespół z oferowanym wyposażeniem - rzadko nieobejmującym klimatyzacji czy radia.
Z uwagi na wyższe ceny używanych egzemplarzy musimy ominąć silniki wysokoprężne, skupiając się na podstawowych benzyniakach 1.4, 1.6 i 2.0. Najsłabszy z nich generuje 98 KM, zapewniając wystarczające parametry w miejskim ruchu. Dużo trafniejszym wyborem są pozostałe jednostki wydobywające z siebie 115 i 134 KM. Prostota budowy i dostępność części zamiennych ułatwia serwis i obniża rachunki za utrzymanie auta. Wymiana rozrządu wyceniana jest na około 400 złotych. Cena kompletnego sprzęgła wynosi ok. 400 zł.
Piotr Mokwiński, moto.wp.pl
tb,
Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!