Toyota Yaris II
Yaris II generacji był bardzo ceniony i chętnie kupowany przez zarządców flot, gdyż jest to auto, które - pod warunkiem odpowiedniego serwisu - rzadko wymaga nieplanowych wizyt w stacji obsługi, a to okazuje się nieocenioną zaletą. Przede wszystkim ponadprzeciętnie trwałe jest zawieszenie tego pojazdu, gdyż nawet po dużych przebiegach nie wymaga żadnych napraw bądź są one niedrogie.
Na rynek wtórny trafiają już na ogół samochody w wersji po przeprowadzonej w 2008 roku modernizacji. Najczęściej spotykany silnik to benzyniak 1.0. Jednostka napędowa pochodzi z Toyoty Aygo, ma specyficzne brzmienie i jest trochę za słaba do Yarisa, ale charakteryzuje się (i to właśnie zdecydowało o jej popularności we flotach) niewielkim zużyciem paliwa i niską awaryjnością (czyli ogólnie przystępnymi kosztami eksploatacji). Diesle 1.4 D-4D to rzadkość, zresztą chyba są niewarte poszukiwań, bo jednostki te po większym przebiegu wymagają zwykle dość dużych inwestycji.