Fiat Uno II
Krajowy rynek nowych samochodów osobowych w latach 90. zdominowany był przez kilka budżetowych modeli, które potrafiły spełnić oczekiwania wielu polskich rodzin. Nasi kierowcy bardzo doceniali auta rodzimej produkcji. Wśród nich wymienić możemy Fiata Uno. Druga odsłona mieszczucha o włoskim rodowodzie dostępna była od 1989 do 2002 roku. Kierowcy mogli wybierać pomiędzy niepraktycznym wariantem trzydrzwiowym i pięciodrzwiowym. W prostym wnętrzu wygospodarowano wystarczającą przestrzeń dla czterech osób. Kwestii wyposażenia dodatkowego w przypadku Uno II praktycznie nie ma, jedynym dodatkiem mogą być elektrycznie sterowane szyby przednie i zderzaki w kolorze nadwozia. Głównym problemem, z jakim mierzy się Uno, jest rdza atakująca dolne krawędzie drzwi i progi. Na szczęście problem da się opanować. Pod maską najlepiej sprawdzają się czterocylindrowe silniki 1.0, 1.1 i 1.4 FIRE o mocach od 46 do 70 KM.