Osiągi
Pod maską TT instalowano dwie jednostki napędowe. Flagowy, wolnossący 3.2 V6 ma 250 KM, zużywa jednak mnóstwo paliwa, a jego bieżący serwis pochłania pokaźne sumy. Odwdzięcza się za to bezawaryjną pracą przez długie lata.
Znalezienie takiego egzemplarza graniczy z cudem. Lwią część dostępnych egzemplarzy stanowią TT wyposażone w dobrze znaną konstrukcję 1.8 Turbo. Ten czterocylindrowiec występował w kilku wersjach mocy: 150, 163, 180, 190, 225 i 240 KM. Słabsze odmiany współpracowały z pięciobiegową, natomiast pozostałe seryjnie łączono z sześciobiegową manualną skrzynią.
W mocniejszych modelach, szczególnie tych intensywnie eksploatowanych, wytrzymałością nie grzeszy sprzęgło - często poddaje się już po 80 tysiącach kilometrów. Zakup markowego, wytrzymałego zamiennika pochłania przynajmniej 1500 złotych.