Zawieszenie
Standardowo moc trafiała na przednie koła. Opcjonalnie lub w mocniejszych odmianach stosowany był system quattro. Tutaj jednak nie mamy do czynienia z klasycznym stałym napędem. W razie konieczności, sprzęgło międzyosiowe typu Haldex przekazuje część mocy na tylne koła, co przekłada się na znacznie lepszą trakcję i bardziej efektywne wykorzystanie mocy.
Przy przedniej osi pracują kolumny McPhersona, z tyłu natomiast belka skrętna, bądź układ wielowahaczowy występujący z napędem quattro. Cały zestaw otrzymał sztywne nastawy, przez co pokonywanie miejskich torowisk nie należy do przyjemnych przeżyć. Pokrewieństwo z Golfem i Octavią znajduje odzwierciedlenie w cenach części zamiennych i napraw.
Wymiana przyzwoitej jakości kompletu amortyzatorów pochłonie do 1000 złotych, zaś klocki hamulcowe to wydatek mieszczący się w 200 złotych na przednią oś. Rynek oferuje jednak całą masę wydajniejszych produktów, których ceny są odpowiednio wyższe.