Audi City: nowy cybersalon Audi
Audi poszerza swoją sieć sprzedaży o nową koncepcję: Audi City. Dziś w Londynie, w pobliżu Piccadilly Circus, otwarto pierwszy tego typu salon. Cała paleta produktowa marki jest tu prezentowana na zwartej powierzchni, wyłącznie cyfrowo. W nadchodzących latach, Audi chce pozyskać więcej punktów w atrakcyjnych lokalizacjach, a do 2015 roku zamierza otworzyć na całym świecie ponad 20 podobnych salonów. Audi City będzie bowiem odgrywać w przyszłości kluczową rolę w sprzedaży nowych usług mobilnych i samochodów napędzanych elektrycznie.
Producent z Ingolstadt będzie miał teraz możliwość zaprezentowania nie tylko stale powiększającej się gamy modeli w całej swej okazałości , ale także pozwoli klientom na bezpośrednie doświadczenie swojego wyboru. Odwiedzający salon będą mogli przy pomocy techniki cyfrowej wybrać swoje Audi spośród kilku milionów możliwych konfiguracji i zobaczyć je w skali 1:1 na olbrzymich ekranach, prawie całkowicie wypełniających przestrzeń salonu. Dodatkowo, będzie można pojedynczo pokazać wybrane detale, takie jak np. układ napędowy, karoserię czy diodowe oświetlenie tak, by w przejrzysty sposób zaprezentować innowacyjność zastosowanych rozwiązań.
Za funkcjonowanie tej koncepcji odpowiedzialny będzie manager ds. kontaktów z klientami, który w przyszłości będzie zatrudniony w każdym z salonów Audi City. To właśnie on stanie się dla klienta główną, stale dostępną osobą kontaktową, kompetentną w zakresie wszelkich spraw nurtujących klienta – począwszy od pierwszej rozmowy, aż do obsługi posprzedażowej i dostarczenia usług dodatkowych. Równocześnie, każdy salon Audi City będzie powiązany z salonem sprzedaży Audi, który pełniąc rolę nadrzędnego centrum kompetencyjnego umożliwi dostęp do całego spektrum usług oferowanych przez markę z czterema pierścieniami.