Audi City: nowy cybersalon Audi
Audi poszerza swojÄ sieÄ sprzedaĆŒy o nowÄ koncepcjÄ: Audi City. DziĆ w Londynie, w pobliĆŒu Piccadilly Circus, otwarto pierwszy tego typu salon. CaĆa paleta produktowa marki jest tu prezentowana na zwartej powierzchni, wyĆÄ cznie cyfrowo. W nadchodzÄ cych latach, Audi chce pozyskaÄ wiÄcej punktĂłw w atrakcyjnych lokalizacjach, a do 2015 roku zamierza otworzyÄ na caĆym Ćwiecie ponad 20 podobnych salonĂłw. Audi City bÄdzie bowiem odgrywaÄ w przyszĆoĆci kluczowÄ rolÄ w sprzedaĆŒy nowych usĆug mobilnych i samochodĂłw napÄdzanych elektrycznie.
Producent z Ingolstadt bÄdzie miaĆ teraz moĆŒliwoĆÄ zaprezentowania nie tylko stale powiÄkszajÄ cej siÄ gamy modeli w caĆej swej okazaĆoĆci , ale takĆŒe pozwoli klientom na bezpoĆrednie doĆwiadczenie swojego wyboru. OdwiedzajÄ cy salon bÄdÄ mogli przy pomocy techniki cyfrowej wybraÄ swoje Audi spoĆrĂłd kilku milionĂłw moĆŒliwych konfiguracji i zobaczyÄ je w skali 1:1 na olbrzymich ekranach, prawie caĆkowicie wypeĆniajÄ cych przestrzeĆ salonu. Dodatkowo, bÄdzie moĆŒna pojedynczo pokazaÄ wybrane detale, takie jak np. ukĆad napÄdowy, karoseriÄ czy diodowe oĆwietlenie tak, by w przejrzysty sposĂłb zaprezentowaÄ innowacyjnoĆÄ zastosowanych rozwiÄ zaĆ.
Za funkcjonowanie tej koncepcji odpowiedzialny bÄdzie manager ds. kontaktĂłw z klientami, ktĂłry w przyszĆoĆci bÄdzie zatrudniony w kaĆŒdym z salonĂłw Audi City. To wĆaĆnie on stanie siÄ dla klienta gĆĂłwnÄ , stale dostÄpnÄ osobÄ kontaktowÄ , kompetentnÄ w zakresie wszelkich spraw nurtujÄ cych klienta â poczÄ wszy od pierwszej rozmowy, aĆŒ do obsĆugi posprzedaĆŒowej i dostarczenia usĆug dodatkowych. RĂłwnoczeĆnie, kaĆŒdy salon Audi City bÄdzie powiÄ zany z salonem sprzedaĆŒy Audi, ktĂłry peĆniÄ c rolÄ nadrzÄdnego centrum kompetencyjnego umoĆŒliwi dostÄp do caĆego spektrum usĆug oferowanych przez markÄ z czterema pierĆcieniami.