AUDI A8 D4
| Lata produkcji | 2010  | 
| Dostępne wersje nadwoziowe | sedan  | 
| Silniki | 3.0 TFSI (290KM)  | 
| Skrzynie biegów | automatyczna  | 
| Rozstaw osi (mm) | 2992  | 
| Długość (mm) | 5131  | 
| Szerokość (mm) | 1948  | 
| Wysokość (mm) | 1461  | 
| Marki | |
| Model | 
Osiem lat po premierze drugiej generacji modelu, czyli w 2010 roku pojawiła się trzecia odsłona uznanego już modelu Audi A8. Linia nadwozia nie uległa istotnej zmianie. Nieco zmodyfikowano słupki C, które teraz płynniej przechodzą w część bagażnika. Po bokach nadwozia pojawiły się bardziej uwydatnione przetłoczenia. Sylwetka pozostała wizualnie lekka i dynamiczna. Wymiary nowego Audi A8 to 5137 mm długości, 1949 mm szerokości, oraz 1460 mm wysokości, oznaczają, że model ten jest dłuższy i szerszy od konkurencji - Mercedesa S oraz BMW 7. Jednocześnie A8-ka jest od nich niższa, co współgra z charakterem sportowej limuzyny. Topowe Audi jest bardzo bogato wyposażone, zarówno pod względem komfortu, jak i systemów bezpieczeństwa. Dostępne z napędem na przednią oś oraz z napędem na wszystkie koła (Quattro). Model A8 dysponuje silnikami benzynowymi oraz diesla. Do wyboru są skrzynie biegów: 8-biegowy Tiptronic i 7-biegowy S-tronic. Na rynku oczywiście konkuruje z BMW serii 7 czy Mercedesem klasy S.