W alternatywie dla Crossovera
Nie w tym jednak tkwi sekret Allroada. To samochód mający stawić czoła na bezdrożach, dlatego pneumatyczne zawieszenie można regulować w zakresie 60 milimetrów. Podczas szybkiej jazdy po autostradzie, warto je nieco obniżyć. W sytuacji, gdy pokonujemy sypki piach, błotniste koleiny lub niezbyt wymagające przeszkody terenowe, należy wybrać tryb off-roadowy. Nie radzimy natomiast zapuszczać się do lasu na opcjonalnych 20-calowych obręczach. Znacznie ucierpi na tym komfort przemieszczania i gwałtownie wzrośnie ryzyko uszkodzenia samej opony lub podzespołów zawieszenia w kontakcie z większą nierównością.
Nie znamy jeszcze cen Allroada, ale na pewno nie będzie on tani. Niemniej jednak, stanowi bardzo ciekawą alternatywę dla luksusowych crossoverów, których możliwości jazdy ze sportową nutą, znacznie ustępują propozycji Audi.