Przyspieszenie
Nadzieje na drogową Arrinerę powróciły w 2014 roku. Zaprezentowano wówczas ostateczną wersję samochodu. W połowie 2014 roku podano również ceny i termin premiery auta.
Pierwszym modelem, który zgodnie z zapowiedzią Arrinery miał trafić do produkcji, miała być Hussarya 33 - najbogatsza limitowana edycja auta, wyprodukowana w liczbie tylko 33 sztuk. Samochód miał mieć silnik V8 o mocy 650 KM, przyspieszać od 0 do 100 km/h w 3,2 s i osiągać prędkość maksymalną równą 340 km/h. Zapowiedziano, że podczas gdy podstawowa cena standardowej wersji Arrinery miała wynosić ok. 160 tys. euro, cenę Arrinery Hussarya 33 określono na 200 tys. euro. Rezerwacja Arrinery miała być możliwa wyłącznie po wpłaceniu zaliczki. Rozpoczęcie produkcji Arrinery Hussarya zgodnie z zapowiedzią producenta planowano na rok 2015.
Pod koniec października 2014 roku poinformowano, że Hussarya wchodzi w ostatnią fazę projektową i testową, a siedzibę firmy zlokalizowano w angielskim Silverstone. Miało to pozytywnie wpłynąć na szybszy rozwój pojazdu oraz strategii sprzedaży w Chinach i na Bliskim Wschodzie.
Niebawem Arrinera rozpoczęła na lotnisku w Białej Podlaskiej testy modelu Hussarya pod kątem układu jezdnego i aerodynamiki nadwozia.