Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD TCT
None
Giulietta już w momencie debiutu schwyciła za serce całe rzesze nawet największych krytyków. Świetne wyniki w testach zderzeniowych, nowoczesne technologie i bardzo dobre właściwości jezdne zdecydowały o zauważalnym sukcesie włoskiego kompaktu. Design jest kwestią gustu, jednak trudno obok Alfy przejść obojętnie. Włosi stworzyli prawdopodobnie najładniejszy pojazd w swojej klasie.
Żaden z reprezentantów segmentu C nie ma w sobie tyle polotu stylizacyjnego, no może z wyjątkiem właśnie debiutującego Mercedesa Klasy A. Włoszka uwodzi zaokrąglonymi reflektorami z biksenonowymi światłami (opcja za 3850 złotych) i czterema diodami do jazdy dziennej. Z tyłu na pierwszy plan wybijają się LED-y o nietypowym kształcie i dwie owalne końcówki układu wydechowego, będące standardem dla dwulitrowego diesla.