Vector W8
Pamiętacie Vetora W8? Jeden z głównych bohaterów gum TURBO wyglądał jakby swoich potencjalnych rywali w postaci ferrari i lamborghini zjadał na śniadanie. Swoją drogą, imponował niemal każdym parametrem — od szerokości (ponad 2 m), przez wysokość (nieco ponad 1 m), aż po moc (625 KM z podwójnie doładowane 6.0 V8) czy osiągi. 3,8 s w sprincie do setki czy 350 km/h prędkości maksymalnej już pod koniec lat 80. było kosmicznym wynikiem, a i dziś są to przyzwoite wartości. Szkoda jedynie, że kierowca miał do dyspozycji tylko 3-biegowy automatu. Skupiając się jednak na wnętrzu, to wyróżnia się aż trzema ekranami, dźwignią skrzyni umieszczoną w progu czy morzem przycisków. Aż szkoda, że jego "kariera" skończyła się po zaledwie trzech latach i wypuszczeniu 19 sztuk.