13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

Obraz
Źródło zdjęć: © Agata Makomaska

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

/ 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

10 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

11 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

12 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

13 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

14 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

15 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

16 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

17 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

18 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

19 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

20 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

21 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

22 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

23 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

24 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

25 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

26 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

27 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

28 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

29 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

30 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

31 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

32 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

33 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

34 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

35 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Agata Makomaska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

36 / 36Klasyk w wielu wydaniach

Obraz
© Karolina Kołaszewska

Od 12 do 15 sierpnia w Warszawie odbywa się 13. Ogólnopolski Zlot Fiata 126p. W tym roku do stolicy przyjechało około 500 małych fiatów. Uczestnicy mieli okazję zaprezentować swoje auta na Placu Defilad obok Pałacu Kultury i Nauki.

W sobotę, 13 sierpnia, w centrum Warszawy można było podziwiać około 500 fiatów 126p. Pojawiły się tam wszystkie roczniki "malucha", od pierwszych modeli z 1973 roku produkowanych na mocy licencji włoskiego Fiata, po numerowane egzemplarze Happy End z roku 2000. Były także 126p Bosmal z nadwoziem kabrio, a także samochody przerabiane według pomysłu właścicieli.

Na Zlocie pojawili się miłośnicy "maluchów" z całej Polski, a także goście z zagranicy, np. z Niemiec, Holandii i Słowacji. Najstarszą uczestniczką była pani Danuta z Żyrardowa, która ma 87 lat i obecnie jeździ swoim szóstym małym fiatem.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro