Chevrolet Impala - 14 mln. szt.
Impala pojawiła się na rynku USA w 1958 r. Sedan wyższej kasy był najdroższy w ofercie marki (kosztował 2586 USD w bazowej wersji z sześciocylindrowym silnikiem o poj. 3,8 l.) , ale nie przeszkodziło to w tym, by został najlepiej sprzedającym się samochodem w Stanach Zjednoczonych. Do 1985 r. wyprodukowano sześc generacji modelu, ale z racji malejącego popytu na niego, zdecydowano o zakończeniu produkcji.
Impala wróciła do fabryki Chevroleta w 1994 r. i na rynku pojawiła się wersja SS o mocach 260 i 404 KM, ale już po dwóch latach koncern zdecydował o zakończeniu jej produkcji. Do klientów w tym czasie trafiło niecałe 70 tys. sztuk w wersjach sedan i kombi. Pokaźny klasyczny czterodrzwiowy model przegrał walkę z rosnącym popytem na zupełnie inne auta - SUV-y. I to dla nich właśnie, jako bardziej opłacalnych dla koncernu, musiał zwolnić miejsce na taśmie produkcyjnej. Na ósmą generację trzeba było poczekać do 2000 roku, kiedy GM ponownie zdecydował o wskrzeszeniu tej klasy auta pod marką Chevroleta.
Sprzedaż Impali jednak nie imponowała i losy modelu znów się ważyły, aż do pojawienia się 10 generacji auta w 2013 r. Impala, jako pierwszy, amerykański sedan od 20 lat, zdobyła najwyższy wynik w testach Consumer Reports. A popyt na auto poszybował w górę. Od tego roku GM po raz pierwszy oferuje tej klasy samochód także na rynkach azjatyckich (głównie w Korei).