Honda Prelude
Samochód spotkał się z dobrym przyjęciem ze strony klientów, dlatego powstało aż pięć generacji. Pierwsza zadebiutowała w 1978 roku, zaś egzemplarze z ostatniej serii najmłodszej odmiany opuściły fabrykę w 2001 roku. Niewątpliwą zaletą tej Hondy jest niska awaryjność i przystępna cena.
Za 10 000 zł możemy znaleźć zadbany okaz ze znaną przeszłością. Należy jednak dokładnie weryfikować stan pojazdów z importu. Często są one powypadkowe, a takie potrafią stać się problematyczne podczas codziennej eksploatacji. Do wyboru mamy dwie jednostki napędowe. Słabsza z nich to dwulitrowy motor o mocy 135 KM, nie pasujący do sportowego image'u modelu.
Silnik 2.2 VTI o mocy 185 lub 200 KM (wersja od 1999 roku) pojawia się rzadziej, ale w topowej odmianie może mieć tylną oś skrętną, a także czterostopniową automatyczną skrzynię biegów. Wysoka jakość ogranicza do minimum wizyty w serwisie i dobrze, bo ceny zamienników (jeśli występują) nie należą do najniższych.