Fiat Coupe
Linia nadwozia dwudrzwiowego "Włocha" nawet dziś budzi zachwyt okolicznych gapiów. Sylwetkę zaprojektował Chris Bangle, natomiast wnętrzem zajęło się studio Pininfarina. W efekcie otrzymaliśmy rasowe coupe o ponadczasowym wyglądzie, ale szybkiej utracie wartości.
Za 10 tysięcy otrzymamy pełnowartościowy pojazd, znajdujący się w zadowalającej kondycji. Pierwsze egzemplarze opuściły bramy fabryki w 1993 roku, zaś ostatnia seria zjechała z taśm montażowych w roku 2000. Przez 8 lat wyprodukowano ponad 72 tysiące pojazdów w przeróżnych specyfikacjach. Podstawowy silnik o pojemności 1,8 litra, zapewniał sprint do setki w 9,2 sekundy.
Najmocniejsza, dwulitrowa wersja wspomagana turbosprężarką, generowała aż 220 KM i 310 Nm dostępnych od 2500 obr./min. Takie parametry katapultowały auto do 100 km/h w 6,5 sekundy i zatrzymywały wskazówkę prędkościomierza na wartości 250 km/h. Niestety, bardzo trudno znaleźć taką wersję w stanie niewymagającym znacznych inwestycji.