WAŻNE
TERAZ

Zwrot akcji w sprawie Smartwings. Nieoficjalnie: LOT nie kupi czeskiej spółki

Pojedynek trzech mocarzy

None

Obraz

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

/ 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

10 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

11 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

12 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

13 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

14 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

15 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

16 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

17 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

18 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

19 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

20 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

21 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

22 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

23 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

24 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

25 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

26 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

27 / 27Praktyczne czy tylko szybkie?

Obraz
© Mikołaj Urbański

Zima w tym roku nie planuje chyba zbyt szybkiego odwrotu. Nie czekając zatem aż mroźna pora roku odpuści postanowiłem wybrać się na tor trzema gorącymi kompaktami. Oto porównanie możliwości Najnowszego Golfa GTI, Focusa ST oraz Leona Cupra.

Pierwszy wniosek: są to auta z kategorii wielozadaniowych. Sprawdzą się bardzo dobrze w spełnianiu podstawowego obowiązku, czyli wożeniu kierowcy i pasażerów. Pomogą też swoimi bagażnikami w transporcie zakupów, przydadzą się w wypadzie za miasto. Posłużą także w wakacyjnych wojażach. W razie potrzeby potrafią jednak pokazać wilczy pazur i zameldować się na komendę kierowcy z całą siłą i sportowym duchem, jakim obdarzyli je producenci. W porównaniu hiszpański temperament staje oko w oko z niemiecką precyzją z Wolfsburga oraz kolejnym wcieleniem solidnego auta robionego przez Niemców dla Amerykańskiego koncernu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka