Peugeot 3008 Hybrid

None

Obraz

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie są wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

/ 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

10 / 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

11 / 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

12 / 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

13 / 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

14 / 14Peugeot 3008 Hybrid

Obraz
© zdjęcie producenta

Peugeot 3008 HYbrid4 to pierwszy samochód, który będzie łączył silnik wysokoprężny i jednostkę elektryczną. Przy łącznej mocy 200 KM, przekazywanej na wszystkie koła (163 KM z silnika spalinowego dla przedniej osi i 37 z elektrycznego dla tylnej), samochód ma zużywać średnio 3,8 l paliwa/100 km i emitować 99 g CO2/km, co jest wynikiem o około 35 proc. lepszym od porównywalnych silników, które nie sa wspomagane przez jednostki elektryczne.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy