MiTo 1.4 MultiAir - Test
PiÄkna i marudna WĆoszka
None
Kiedy najmniejsza Alfa wchodziĆa na rynek, we wĆoskim koncernie wrzaĆo. Fiat zmieniĆ logo oraz stylistykÄ swoich modeli, Lancia wypuĆciĆa DeltÄ, a Alfa pokazaĆa oszaĆamiajÄ cy model 8C. Kolejny samochĂłd sportowej marki Fiata, miaĆ byÄ nastÄpcÄ wysĆuĆŒonego modelu 147. I znĂłw strzaĆ w dziesiÄ tkÄ. O aucie zrobiĆo siÄ gĆoĆno zanim trafiĆo na rynek. Powodem byĆ konkurs na nazwÄ samochodu. WygraĆa pewna Niemka, ktĂłra poĆÄ czyĆa pierwsze dwie litery stolicy wĆoskiej mody - Mediolanu i stolicy wĆoskiej motoryzacji - Turynu. Takie poĆÄ czenie daĆo nazwÄ MiTo. I jest ono jak najbardziej na miejscu. MiTo ĆÄ czy w sobie zarĂłwno niepowtarzalny styl, jak i wĆoskÄ technikÄ z caĆym dobrodziejstwem inwentarza.