Mercedes S 500 4-Matic L 

None

Obraz

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Osiągi modelu S500 zadowolą nie tylko dostojnego dżentelmena, poszukującego prestiżowej limuzyny, ale nawet miłośników sportowych wrażeń. Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami. Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Dodatkową atrakcją testowanego S500 jest napęd na wszystkie koła. 4MATIC nowej generacji pracuje bez tradycyjnego blokowania mechanizmu różnicowego, wykorzystując precyzyjną, elektroniczną regulację. Siła napędu przenoszona jest w 45 procentach na oś przednią i w 55 procentach na tylną, czego wynikiem są doskonałe właściwości trakcyjne. Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC współpracuje przy tym z ESP oraz elektronicznym systemem kontroli trakcji 4ETS. Ten ostatni przyhamowuje ślizgające się koła i umożliwia bezproblemowe ruszanie z miejsca oraz przyspieszanie, nawet w fatalnych warunkach atmosferycznych lub na złej nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Dodatkową atrakcją testowanego S500 jest napęd na wszystkie koła. 4MATIC nowej generacji pracuje bez tradycyjnego blokowania mechanizmu różnicowego, wykorzystując precyzyjną, elektroniczną regulację. Siła napędu przenoszona jest w 45 procentach na oś przednią i w 55 procentach na tylną, czego wynikiem są doskonałe właściwości trakcyjne. Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC współpracuje przy tym z ESP oraz elektronicznym systemem kontroli trakcji 4ETS. Ten ostatni przyhamowuje ślizgające się koła i umożliwia bezproblemowe ruszanie z miejsca oraz przyspieszanie, nawet w fatalnych warunkach atmosferycznych lub na złej nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard. Mamy też aktywny tempomat. Ustawiając stałą prędkość i żądaną odległość od poprzedzającego nas pojazdu, ściągamy nogę z gazu i hamulca, a samochód sam jedzie w miejskim korku, hamuje i przyspiesza zgodnie z wymaganiami ruchu.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

W nocy możemy włączyć monitor noktowizji. Z tablicy zegarów, a dokładniej ekranu przed kierowcą znika prędkościomierz, a w jego miejscu jest wyświetlany obraz z kamery działającej w podczerwieni, pokazujący drogę lepiej i dalej, niż ksenonowe reflektory.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

/ 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

10 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

11 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

12 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

13 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard. Mamy też aktywny tempomat. Ustawiając stałą prędkość i żądaną odległość od poprzedzającego nas pojazdu, ściągamy nogę z gazu i hamulca, a samochód sam jedzie w miejskim korku, hamuje i przyspiesza zgodnie z wymaganiami ruchu.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

14 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją. Podczas, gdy AIRMATIC dba o jeszcze większy komfort i dynamikę podczas jazdy, system ABC – łącząc hydraulikę wysokiego ciśnienia, liczne czujniki oraz mikroprocesory – w ciągu ułamków sekund dostosowuje pracę zawieszenia do stanu nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

15 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

W nocy możemy włączyć monitor noktowizji. Z tablicy zegarów, a dokładniej ekranu przed kierowcą znika prędkościomierz, a w jego miejscu jest wyświetlany obraz z kamery działającej w podczerwieni, pokazujący drogę lepiej i dalej, niż ksenonowe reflektory.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

16 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

17 / 17Mercedes S 500 4-Matic L

Obraz

Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją. Podczas, gdy AIRMATIC dba o jeszcze większy komfort i dynamikę podczas jazdy, system ABC – łącząc hydraulikę wysokiego ciśnienia, liczne czujniki oraz mikroprocesory – w ciągu ułamków sekund dostosowuje pracę zawieszenia do stanu nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy