Mercedes S 500 4-Matic L
None
Mercedes S 500 4-Matic L
Osiągi modelu S500 zadowolą nie tylko dostojnego dżentelmena, poszukującego prestiżowej limuzyny, ale nawet miłośników sportowych wrażeń. Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami. Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Dodatkową atrakcją testowanego S500 jest napęd na wszystkie koła. 4MATIC nowej generacji pracuje bez tradycyjnego blokowania mechanizmu różnicowego, wykorzystując precyzyjną, elektroniczną regulację. Siła napędu przenoszona jest w 45 procentach na oś przednią i w 55 procentach na tylną, czego wynikiem są doskonałe właściwości trakcyjne. Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC współpracuje przy tym z ESP oraz elektronicznym systemem kontroli trakcji 4ETS. Ten ostatni przyhamowuje ślizgające się koła i umożliwia bezproblemowe ruszanie z miejsca oraz przyspieszanie, nawet w fatalnych warunkach atmosferycznych lub na złej nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Dodatkową atrakcją testowanego S500 jest napęd na wszystkie koła. 4MATIC nowej generacji pracuje bez tradycyjnego blokowania mechanizmu różnicowego, wykorzystując precyzyjną, elektroniczną regulację. Siła napędu przenoszona jest w 45 procentach na oś przednią i w 55 procentach na tylną, czego wynikiem są doskonałe właściwości trakcyjne. Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC współpracuje przy tym z ESP oraz elektronicznym systemem kontroli trakcji 4ETS. Ten ostatni przyhamowuje ślizgające się koła i umożliwia bezproblemowe ruszanie z miejsca oraz przyspieszanie, nawet w fatalnych warunkach atmosferycznych lub na złej nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Silnik V8 o mocy 388 KM zapewnia ważącej 1865 kg limuzynie maksymalną prędkość 250 km/h (ograniczoną elektronicznie). Na przyspieszenie 0-100 km, samochód potrzebuje 5.4 s.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard. Mamy też aktywny tempomat. Ustawiając stałą prędkość i żądaną odległość od poprzedzającego nas pojazdu, ściągamy nogę z gazu i hamulca, a samochód sam jedzie w miejskim korku, hamuje i przyspiesza zgodnie z wymaganiami ruchu.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
W nocy możemy włączyć monitor noktowizji. Z tablicy zegarów, a dokładniej ekranu przed kierowcą znika prędkościomierz, a w jego miejscu jest wyświetlany obraz z kamery działającej w podczerwieni, pokazujący drogę lepiej i dalej, niż ksenonowe reflektory.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę, klapę bagażnika zamykaną elektrycznymi siłownikami.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Długo by wymieniać, co możemy mieć w wyposażeniu. Elektryczną regulację podgrzewanych i wentylowanych foteli (także tylnych) i dwustrefową klimatyzację dla pasażerów na tylnych siedzeniach, skórzaną tapicerkę.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Bezkluczykowe uruchamianie silnika, kamera cofania, zintegrowany telefon komórkowy, czy wbudowany telewizor to już w tej klasie standard. Mamy też aktywny tempomat. Ustawiając stałą prędkość i żądaną odległość od poprzedzającego nas pojazdu, ściągamy nogę z gazu i hamulca, a samochód sam jedzie w miejskim korku, hamuje i przyspiesza zgodnie z wymaganiami ruchu.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją. Podczas, gdy AIRMATIC dba o jeszcze większy komfort i dynamikę podczas jazdy, system ABC – łącząc hydraulikę wysokiego ciśnienia, liczne czujniki oraz mikroprocesory – w ciągu ułamków sekund dostosowuje pracę zawieszenia do stanu nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
W nocy możemy włączyć monitor noktowizji. Z tablicy zegarów, a dokładniej ekranu przed kierowcą znika prędkościomierz, a w jego miejscu jest wyświetlany obraz z kamery działającej w podczerwieni, pokazujący drogę lepiej i dalej, niż ksenonowe reflektory.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]
Mercedes S 500 4-Matic L
Komfort jazdy w Klasie S, będący zasługą udoskonalonego zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC oraz aktywnego systemu zawieszenia ABC (Active Body Control), pozwala nie tylko na relaksującą podróż, lecz także dynamiczną jazdę z doskonałą precyzją. Podczas, gdy AIRMATIC dba o jeszcze większy komfort i dynamikę podczas jazdy, system ABC – łącząc hydraulikę wysokiego ciśnienia, liczne czujniki oraz mikroprocesory – w ciągu ułamków sekund dostosowuje pracę zawieszenia do stanu nawierzchni.
[Fot. Bogusław Korzeniowski]