Mercedes Klasy M 

None

Obraz

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

/ 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

10 / 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

11 / 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

12 / 12Luksusowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Trzecia generacja otrzymała odświeżoną stylistykę nawiązującą do najnowszych modeli niemieckiej marki. Klasa M jest teraz bardziej kanciasta, ale dzięki temu bardziej muskularna.

Mercedes zdecydował się na wprowadzenie nowych i bardziej oszczędnych silników. Czterocylindrowy diesel będzie w stanie spalić tylko 6 l/100 km. Po przeciwnej stronie znajdzie się 536-konna wersja od AMG.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy